niedziela, 27 kwietnia 2014

Tost z kiełbasą i cebulą. Wiejska zapiekanka, idealna z kubkiem gorącego żurku.

Składniki:
pół bochenka wiejskiego chleba
4 kiełbaski (użyłam śląskiej wybornej)
2 średnie cebule, w cieniutkie piórka
pół szklanki posiekanego szczypiorku
100 g żółtego sera (użyłam ementalera)
2 łyżki oleju rzepakowego
świeżo zmielony pieprz
masło do posmarowania kromek (opjonalnie)
Kiełbaski obrałam z osłonek i pokroiłam w bardzo cieniutkie talarki. Smażyłam na rozgrzanej oliwie około 5 minut. Dodałam cebulę i dusiłam razem około 15 minut. Odstawiłam i do przestudzonego dodałam starty ser i szczypior. Przygotowany farsz rozłożyłam na kromkach pieczywa i zapiekałam, około 7 minut, pod grzałka grilla w piekarniku. Podałam z kubkiem gorącego, czystego żuru, na razowym zakwasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny :)