niedziela, 26 lipca 2015

Słodkie kopytka z polenty, z cynamonem. BLW

W niedzielę można zapomnieć o kaloriach, szczególnie kiedy płyną ze zdrowej słodyczy. Wykorzystałam ostatnie zapasy polenty, z tego przepisu. Pocięłam w paseczki, zamoczyłam w roztrzepanym jajku dosmaczonym kokosowym cukrem i cynamonem i usmażyłam na odrobinie masła. 
A kiedy zaczęło pachnieć w całym domu, cynamon bezczelnie wdarł się w nozdrza, nic nie było w stanie powstrzymać Kacpra przed "pożarciem" tych pulchnych kopytek. 
Przez dwa dni królowały na śniadanie, a wiecie już, że to mi się rzadko zdarza :)
Składniki:
kilka pasków polenty
1 żółtko
2 łyżki mleka
1 łyżka cukru kokosowego
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka masła
Masło rozpuścić na patelni. Paski polenty maczać w roztrzepanym żółtku i układać na patelni. Obsmażyć z każdej strony. Przed podaniem można jeszcze posypać cynamonem, cukrem i dodatkowo polać syropem klonowym. A co? Mi nie wolno ;)

1 komentarz:

dziękuję za odwiedziny :)