poniedziałek, 8 czerwca 2015

Dziecięce kotleciki. BLW

Kotleciki z kurczakiem, kalafiorem, zielonym groszkiem, amarantusem, pistacjami i manchego. Chyba o niczym nie zapomniałam ;)
To nie jest mój przepis tylko Dziewczyn z fejsbukowej grupy BLW. Zlepek wielu codziennych fotek i komentarzy. Mamy ambitnie podchodzą do tematu i mówię Wam, można tam znaleźć wszystko!!! O niektórych zbożach nawet nie słyszałam. Tyle inspiracji, że Kacper trzy razy dorośnie, a ja i tak ich nie przerobię ;) Zjadł trzy, a ja resztę... Znowu będę GRUBA ;)
Składniki na 8 sztuk:
2 polędwiczki z kurczaka, posiekane
1  łyżka mrożonego groszku
1 łyżka posiekanych pistacji
1 łyżka startego manchego
1 jajko
1 duża różyczka kalafiora, surowego, startego na tarce
4 łyżki "dmuchanego" amarantusa
świeżo mielony pieprz
szczypta curry
1 łyżka oliwy, do smażenia
Wszystkie składniki wymieszać i smażyć złote placuszki.

1 komentarz:

dziękuję za odwiedziny :)