wtorek, 30 czerwca 2015

Chłodnik z małosolnych


Wybrałam się ma drugi koniec Torunia, po wygodne buty, w wygodnych butach. Nie przewidziałam tylko, że będzie trzydzieści stopni i na nic mi one, kiedy palą się ramiona, twarz i głowa. Kacpra zabezpieczyłam, a sama prawie wyparowałam. No i dlatego, kiedy wparowałam do domu, wściekła, nie na pogodę, a zlikwidowany sklep, skrajnie głodna i spragniona, w trzy sekundy, zrobiłam sobie chłodnik. Nerwy zostały w blenderze. Synuś przespał kilka dobrych kwadransów to i nogi odpoczęły, wieczorem dokończę misję ;)

Składniki na 2 porcje:
400 ml jogurtu greckiego
4 kostki lodu
4 małe ogórki małosolne, bez skóry
2 średnie ogórki gruntowe, bez skóry
1 malutki ząbek czosnku
łyżeczka świeżo startego chrzanu
kilka listków rzodkiewki
sporo kopru
sól morska
kilka kropel cytryny
świeżo mielony pieprz
do podania:
1 ugotowane jajko
oliwa z oliwek

1 komentarz:

dziękuję za odwiedziny :)